"תנאי הכניסה: ברית הזוגיות, גיוס לחרדים וחוק צוהר"

    כדי שנצטרף לממשלה, יש למלא אחר הדרישות שלנו בשלושת התחומים: ביטחון, עליה וקליטה, דת ומדינה. דרישותינו ועמדותינו ידועות ובזמנו הגדרנו את עשרת הסעיפים בשלושת התחומים הללו
    איתי גדסי No Comments on "תנאי הכניסה: ברית הזוגיות, גיוס לחרדים וחוק צוהר"

    "הממשלה הזאת לא צריכה את פורים כי היא מתחפשת כל השנה. המרחק בינה לבין ממשלה לאומית אמיתית זה כמו המרחק בין מרדכי היהודי להמן הרשע" • רשימת המכולת של ליברמן מחרידה כל לב יהודי

    אביגדור ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    כדי שנצטרף לממשלה, יש למלא אחר הדרישות שלנו בשלושת התחומים: ביטחון, עליה וקליטה, דת ומדינה. דרישותינו ועמדותינו ידועות ובזמנו הגדרנו את עשרת הסעיפים בשלושת התחומים הללו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ליברמן: "דרעי פנה אלי כדי שנצטרך לממשלה – הבהרתי לו שכדי שנצטרף יש למלא את דרישותינו בנושאי הביטחון, העליה והקליטה והדת והמדינה".

    יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום בישיבת הסיעה את הדברים הבאים: "השבוע אנחנו חוגגים את חג פורים, אבל הממשלה הזאת לא צריכה את פורים כי היא מתחפשת כל השנה. המרחק בינה לבין ממשלה לאומית אמיתית זה כמו המרחק בין מרדכי היהודי להמן הרשע.

    השבוע פנה אלי השר אריה דרעי, בהצעה לשקול ולהצטרף שוב לממשלה לאחר ששוחח עם מספר גורמים בקואליציה, הבהרתי לו בצורה מאד ברורה, שאין לי שום דבר אישי נגד ראש הממשלה נתניהו אלא מדובר בויכוח עקרוני וכדי שנצטרף לממשלה, יש למלא אחר הדרישות שלנו בשלושת התחומים: ביטחון, עליה וקליטה, דת ומדינה. דרישותינו ועמדותינו ידועות ובזמנו הגדרנו את עשרת הסעיפים בשלושת התחומים הללו. במידה וסעיפים אלה יתקבלו – אנחנו נשמח להצטרף לממשלה אך ללא שינוי דרמטי בשלושת התחומים הללו וללא קבלת הדרישות שלנו – אין על מה לדבר".

    אלו הדרישות שאליהן התייחס אביגדור ליברמן כתנאי לכניסה לממשלה: מיגור שלטון החמאס בעזה וחזרה לסיכולים ממוקדים. תמיכת הממשלה בחוק עונש מוות למחבלים. פסילת מפלגות וח״כים תומכי טרור (תמיכת הממשלה בהצ״ח שבג"צ לא יוכל להתערב החלטת ועדת בחירות מרכזית). אישור 2000 יחידות בגושי ההתיישבות ביו״ש ובראשן אריאל ומעלה אדומים.

    החזרת חוק שיוויון בנטל, תמיכת הממשלה בחוק גיור באמצעות רבני בעיר, אזור רישום אחד לצרכי נישואין (חוק צהר), חקיקת חוק ברית הזוגיות.

    בנוסף, גם תמיכת הממשלה ברפורמה פנסיונית ובניית הוסטלים על-ידי הממשלה לעולים מבוגרים (3000 יחידות דיור).



    0 תגובות